donderdag 5 november 2015

Expeditie Robinson: Ryanne blijft bij team Rood (update 3)


Een foto die door expeditierobinson_rtl is geplaatst op


Vandaag was er weer een nieuwe aflevering van Expeditie Robinson en wat was het weer spannend! Wil jij weten wat er deze week is gebeurd en wie er is afgevallen, lees dan snel verder!
Oke.... Eerst wil ik nog even terugkomen op mijn vorige update (klik hier om die te lezen). Ik vroeg me toen af of Ryanne zich misschien zou aansluiten bij team Geel, omdat ze weigerde op Kim te stemmen. Nou, conclusie: Nee, dat was ze niet van plan. In deze aflevering zagen we zelfs dat Ryanne voorstelde om eerst Sander eruit te stemmen en dan Kim (!). Ja, Kim, op wie ze de vorige aflevering absoluut niet wilde stemmen. Jaaaaa Ryanne heeft het spel goed door (en deze goed gespeeld). Tijdens deze aflevering zagen we dat Ryanne aan Amara, Kim en Sander het gevoel gaf nu bij hun te horen. Haar loyaliteit lag echter nog steeds bij de overige groepsleden van team Rood en dat hadden Sander & co niet door (XD). Hierdoor moest Sander het veld verlaten. Hij werd er met 9 stemmen uit gegooid. Ik vraag me trouwens af of het wel echt 9 stemmen waren (had ik het goed gehoord?), want als dat zo is vraag me af wie er precies zoveel stemmen heeft ingezet. Ryanne zei namelijk dat ze er 4 in zou zetten. Als Anna, Oscar en Klaas er allemaal 1 hebben ingezet dan zou je in totaal komen op 7 stemmen. Maar goed, we merken het tijdens de volgende aflevering. Ik hoop dat men zich nu niet tegen Ryanne gaat keren. Het lijkt mij wel leuk als ze er nog even in blijft zitten.

Owja en Sharon is er uit. Zij had heimwee en wilde graag naar huis. Dat snap ik natuurlijk wel! Wat ik wel bijzonder vond was dat ze haar overige stemmen niet nog even heeft gebruikt tijdens een eilandraad. Ze had namelijk haar goede vrienden Oscar, Anna en Ryanne nog kunnen helpen met haar stemmen. Aangezien ze toch niet door wilde gaan, hadden zij hun stemmen kunnen sparen, terwijl zij dan al haar stemmen inzette op iemand. Maar goed, waarschijnlijk had ze helemaal niet verwacht dat ze meteen al naar huis mocht! Ik vond overigens dat Sharon het wel heel goed deed. Ik denk dat ze het zeker nog wel een tijdje had volgehouden! Ook al mag ze nu ook al heel erg trots op zichzelf wezen. Ze is heel ver gekomen :)



Een foto die door expeditierobinson_rtl is geplaatst op

Meer:

Expeditie Robinson: Teske beantwoord vragen over ER! (update 4)
Expeditie Robinson: Hoort Ryanne nu bij team geel? (update 2)
Expeditie Robinson (update 1)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten