vrijdag 6 november 2015

Expeditie Robinson: Teske beantwoord vragen over ER! (update 4)

Hoi! Zoals jullie aan mijn laatste paar blogposts kunnen zien, volg ik Expeditie Robinson (ER) heel trouw. Ik zit elke week voor de buis. Daarnet kwam ik op Youtube een filmpje tegen van Teske de Schepper. Zij zat dit seizoen ook in Expeditie Robinson, maar is er al een tijdje geleden uit gestemd. In het filmpje geeft Teske antwoord op een aantal vragen (over ER) die we ons altijd al afvroegen. Denk aan: Mogen jullie jezelf scheren op het eiland? Teske gaf aan dat dit niet mag. Afgelopen donderdag kon je dit overigens ook wel goed zien, alle mannen hadden baarden en Oscar (die vaak zijn hoofd heel netjes gescheerd) heeft opeens haar op zijn hoofd. Oscar had natuurlijk altijd al een baard, dus dat is dan weer wel wat minder 'vernieuwend' bij hem hahaha:) Ook vertelde ze over de slaapplekken. Je slaapt dus, zo vertelde Teske, op de grond en er lopen allemaal mieren over je heen en zandvlooien bijten je. Ieeeekkk!! Ik heb echt respect voor de deelnemers van ER! Ook vertelde ze nog over de proeven, over het eten en over haar terugreis. Ik vond het een leuk filmpje, omdat ik me veel dingen die ze vertelde al heeeeeel lang afvroeg. Alle ER fans, ik raad jullie het filmpje aan :)




De volgende artikelen vind je misschien ook leuk:

Expeditie Robinson: Ryanne blijft bij team Rood (update 3)
Expeditie Robinson: Hoort Ryanne nu bij team geel? (update 2)
Expeditie Robinson (update 1)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten