zondag 8 november 2015

Review: Avocadospread van de AH


Hoi iedereen! Ik heb pas geleden de avocadospread van AH uitgeprobeerd. Ik ben namelijk echt gek op avocado en ik was daarom benieuwd hoe deze 'avocadospread' zou proeven. Wat ik er interessant aan vond was dat er zoveel avocado in het product zat. Zoals je ook op het onderstaande plaatje kan zien, bestaat het product voor 98% uit avocado. Waar ik alleen wat minder blij mee was, was de zure smaak van de 'avocadospread'. Toen ik even een blik worp op de ingrediƫnten die in de avocadospread zaten, zag ik dat er citroensapconcentraat in zat. Daar komt het dan denk ik ook door. Nu zal dit voor velen van jullie misschien geen probleem zijn. Zo wordt er door guacamole ook citroen en limoen gedaan (vanwege de smaak, maar ook omdat het hierdoor zijn groene kleur behoudt). Nu doe ik er zelf nooit citroen of limoen in, omdat ik (zoals je al kan voorspellen) die zure smaak niet zo lekker vind. Als je dat geen probleem vind, dan denk ik dat deze avocadospread je leven wel een stuk makkelijker kan maken aangezien je niet hoeft te wachten tot de avocado rijp is.

Bron: ah.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten