vrijdag 30 oktober 2015

Expeditie Robinson: Hoort Ryanne nu bij team geel? (update 2)



Gisteren was er weer een super spannende aflevering van Expeditie Robinson. Danny werd er door de expeditie leden uit gestemd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet aan had zien komen. Ik dacht dat het (voormalig) team rood zou lukken om in tact te blijven. Nu viel het me op dat Ryanne tijdens de afgelopen eilandraad niet mee heeft gestemd. Zij wilde niet op Kim stemmen en besloot om dan maar niet te stemmen. Hiermee laat ze zien dat ze niet automatisch met de keuzes van team geel mee zal gaan.

Sterker nog, Ryanne heeft (als ik het goed heb) welgeteld 9 stemmen. Zij is hiermee één van de gevaarlijkste expeditie leden. Binnenkort zal Ryanne (met haar vele stemmen) dus een belangrijke rol tijdens de eilandraad gaan spelen aangezien weinig andere spelers nog zoveel stemmen hebben. Ik ben benieuwd of Ryanne in de aankomende aflevering mee zal stemmen met de overgebleven leden van team geel (Oscar, Sharon en Anna). Of dat ze misschien wel een pact gaat sluiten met o.a. Kim (en misschien nog een aantal leden van team rood). Wat denken jullie?

Meer lezen over Expeditie Robinson?

Expeditie Robinson: Teske beantwoord vragen over ER! (update 4)
Expeditie Robinson: Ryanne blijft bij team Rood (update 3)
Expeditie Robinson (update 1)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten