zondag 9 november 2014

Winnaars van het MTV EMA 2014



Vandaag vond de 25ste editie van de MTV European Music Awards plaats! Wil jij weten wie er allemaal een award mee naar huis mochten nemen? Lees dan snel verder.

Best song:

Ariana Grande ft. Iggy Azalea- Problem

Best Pop:

One Direction

Best Female:

Ariana Grande

Best Male: 

Justin Bieber

Best Live:

One Direction

Best New: 

5 Seconds of summer

Best Rock:

Linkin Park

Best Alternative:

30 Seconds to Mars

Best Hip hop:

Nicki Minaj

Best Electronic:

Calvin Harris

Best Look: 

Katy Perry

Best Push:

5 Seconds of summer

Best World Stage:

Enrique Iglesias

Best Worldwide Act: 

Bibi Zhou

Best Video:

Katy Perry - Dark Horse

Biggest Fans:

One Direction

Best Song With A Massage: 

Beyoncé- Pretty Hurts

Global Icon Award:

Ozzy Osbourne


Als ik kijk naar de lijst hierboven dan meen ik dat we kunnen concluderen dat One Direction de winnaars van de avond zijn. In totaal mogen ze namelijk 3 awards meenemen! Ik vind overigens dat Beyonce terecht de award 'Best song with a massage' heeft gewonnen. Ik vind dat namelijk een prachtig liedje en het heeft me ook zeker aan het denken gezet. 

De persoon die de 'Best Worldwide Act' heeft gewonnen, Bibi Zhou, kende ik nog niet. Ik heb even op de site van de MTV EMA's gekeken en ze blijkt een Chinese pop- zangeres te zijn. Ook schijnt ze heel bekend te zijn in China. Oké, leuk om te weten haha:) 

Wat me overigens verbaasde was dat Ariana Grande de categorie Best Song heeft gewonnen. Haar liedje 'Problem' vond ik een prachtig liedje, maar het liedje 'Happy' van Pharrell Williams was echt een megahit! Het heeft echt ruim een jaar in de hitlijsten gestaan... maar goed, zoals ik al zei, ik vond het liedje van Ariana Grande & Iggy Azalea ook leuk, dus niet dat ik er echt mee zit :P 


Wat vond jij van de MTV EMA's? Wie heeft er naar jouw mening terecht gewonnen? en wie niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten