woensdag 19 november 2014

Sexiest Man Alive 2014




Vandaag hoorde ik dat Chris Hemsworth is verkozen tot 'Sexiest Man Alive' door People magazine. Dat was nog best een verrassing aangezien men dacht dat Neil Patrick Harris of Chris Pratt de titel zou krijgen. Zelf vind ik de laatste twee mannen niet echt 'sexy', dus ik had het raar gevonden als ze werkelijk hadden gewonnen. Ik ben in ieder geval heel erg blij met de winnaar. Chris Hemsworth is namelijk hartstikke knap!! Ik heb trouwens even opgezocht wie de prijs van People's magazine het vaakst heeft gewonnen. Wil jij weten wie dit is? Lees dan snel even verder:) 

De mannen die hem het vaakst hebben gewonnen zijnnnnnnn.... Brad Pitt& George Clooney! 




Brad Pitt nam de prijs in 1995 en 2000 in ontvangst (tijdje geleden dus). Hierboven staat een foto van hem (uit de film Interview with the vampire).




George Clooney werd in 1996 en 2006 verkozen tot 'Sexiest Man Alive'.   


Ook Richard Gere (zie de foto hierboven) zou twee keer in de lijst hebben gestaan. In 1999 stond hij er alleen in en in 1993 als onderdeel van de 'sexiest couple' met Cindy Crawford (ik wist helemaal niet dat die laatste prijs werd uitgereikt, haha!). Maar goed, dan heeft hij natuurlijk maar 1 keer de prijs van 'Sexiest Man Alive' gewonnen en dus voeren Brad Pitt en George Clooney nog steeds de lijst aan. Overigens, de oudste 'Sexiest Man Alive' was Sean Connery (zie foto onder).






Geen opmerkingen:

Een reactie posten