maandag 21 september 2015

HNTM cycle 10

Een foto die is geplaatst door Loiza Lamers (@loizalamers) op

Als je mijn blog al een tijdje volgt, weet je dat ik naar Hollands Next Top Model (HNTM) kijk. Ik kijk zelfs al vanaf het eerste seizoen! Dit jaar wordt het tiende seizoen van HNTM uitgezonden. Wil jij weten wie er dit jaar kans maken op de titel? Lees dan vooral verder.
Ik zal naast de namen van de deelnemers ook hun instagram namen in de blogpost zetten. Ik volg de deelnemers altijd op Instagram (meestal vanwege de backstage foto's) en misschien willen jullie dat ook graag doen. Dus bij deze:

Jackie - @jckhendrix




Amy - @xamyselena


Een foto die is geplaatst door Amy (@xamyselena) op


Celine - @celinekoningstein_


Een foto die is geplaatst door Celine Pascal Koningstein (@celinekoningstein_) op


Demi - @demileussink95

Een foto die is geplaatst door Hollands Next Top Model 2015 (@demileussink95) op

Loiza -@loizalamers


Een foto die is geplaatst door Loiza Lamers (@loizalamers) op


Lisa - @lisakapper




Laurie - @lauriekruitbosch



Mandy - @mandyfiege

(Foto komt nog)

Yara Fey - @Yarafey



Een foto die is geplaatst door Holland's Next Topmodel ✨ (@yarafay) op

Rachel - @xrachelswaab


Een foto die is geplaatst door Rachel Swaab (@xrachelswaab) op
Sterre - @sterre.noa



Fleurine - @fleurinevandalen


Demi, Mandy en Fleurine zijn er jammer genoeg al uit. Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Vanavond is een nieuwe aflevering van HNTM om 20:30 op rtl 5!


Blogpost die je misschien ook leuk vindt om te lezen:

HNTM: Debbie Dhillon ons topmodel in India :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten