vrijdag 12 december 2014

Review: Mobiele oplader van Xenos!


























Vandaag test ik de mobiele oplader van Xenos voor jullie! :)


Ik heb een tijdje geleden een mobiele oplader bij de Xenos gekocht. Ik ging naar een festival en ik wist bij voorbaat dat het moeilijk zou worden om mijn telefoon daar op te laden. Ik wilde echter wel goed bereikbaar zijn, daarom heb ik bij de Xenos deze mobiele oplader gekocht (voor de iphone 4). Hieronder heb ik genoteerd wat naar mijn mening de voor- en nadelen zijn van deze oplader.

Voordelen:
+ Super handig
+ Klein
+ Je hebt geen extra kabel nodig. Je kan hem gewoon opladen met je iphone 4 oplader (zie foto) en hem dan in je tas gooien.
+ Door de blauwe lichtjes op de lader kan je goed zien hoe ver je bent met opladen.
+ Vrij goedkoop. De oplader kost € 9,99,-

Nadelen:
- Hij laadde mijn Iphone de eerste keer op tot iets van 80%, de keren daarna tot iets van 65%.
- Hij blijft niet echt goed in mijn mobiel hangen. Je moet de telefoon en oplader dus goed neerleggen.

Ik was (tijdens het festival) in ieder geval heel blij met de oplader & nu ook nog, want ik gebruik hem nog steeds. Hij is vrij goedkoop, dus een aanradertje! :)

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten