dinsdag 21 oktober 2014

HNTM: De finalisten!



Jaja, de finale van Hollands Next Top Model komt er weer aan! Spannend! Op de hier bovenstaande foto staan de finalisten Sanne, Debbie, Aisha en Nicky. Wie van hen zal er gaan winnen? 

Net als vorig jaar heb ik weer alle afleveringen gekeken en met de meiden meegelachen en meegehuild (soms) hahaha! Ik leef ook echt met de meiden mee. Zo vond ik de laatste shoot (waar ze halfnaakt moesten poseren) ook heel heftig. Ik vraag me dan altijd af of ik dat ook zou doen als ik mee zou doen aan zo een programma. Ik vond het wel heel knap hoe de meisjes ermee omgingen, want wat zal het schrikken zijn als je te horen krijgt dat je opeens vrijwel naakt voor de camera moet staan! 

Hieronder heb ik even alle finalisten op een rijtje gezet. Ook heb ik erbij gezet wat naar mijn mening hun sterke punten zijn en hun zwakke punten. Lees dus vooral verder! :) 




Sanne
Sanne staat op bijna alle foto's heel goed en soms lijkt het alsof ze daar bijna geen moeite voor hoeft te doen! Dat is echt haar sterke punt& ze heeft hierdoor ook een grote kans om te winnen, want als model is het belangrijk dat je fotogeniek bent. Haar zwakke punt is dat ze niet echt opvalt, maar ik weet niet of dat echt uit gaat maken... Wel grappig dat de vorige wildcard winnares Daelorian in tegenstelling tot Sanne vorig jaar wel enorm opviel! 





Nicky
Jaaaaa, Nicky! Ze is heel vrolijk! Ook heeft ze naar mijn mening echt een 'modellen uiterlijk'. Als je haar ziet lopen dan denk je: 'ja, dat is een model: lang, slank, het gezicht etc.' Waar ze wel op moet letten is dat ze niet alleen als dat grappige grietje wordt gezien. Het is ook fijn als je serieus wordt genomen, maar dat zal bij haar vast goed komen!

















Aisha
Aisha is mooi & lang. Maaaaar wat me echt aan haar opviel is dat ze zo sterk is! ja STERK! Wat knap als je met haar achtergrond zo ver kan komen. Ze lijkt me een echte vechter en ik vind haar heel inspirerend. Haar pech is dan wel dat doordat ze zo zelfverzekerd is, ze door sommige mensen niet echt wordt gewaardeerd. Echter: ik hoop dat die gedachte nu veranderd is na de laatste aflevering van HNTM waar we haar in haar eigen omgeving hebben kunnen zien. Ze lijkt me namelijk helemaal niet arrogant, maar juist heel aardig!
















Debbie
Debbie vind ik vrolijk! En leuk! Tijdens elke fotoshoot doet ze haar best en ze blijft lachen (heel belangrijk!). Ook is ze fotogeniek en mooi. Wat het haar misschien wel moeilijk kan maken is haar lengte. Ze is wat kleiner dan de anderen (ook al merk je dat niet op foto's!). Ik hoop in ieder geval dat ze ondanks dat het ver gaat schoppen in de finale. Ik bedoel, Kate Moss is ook niet lang dus waarom zou het bij Debbie wel uit moeten maken, toch?

Wie denken jullie dat er gaat winnen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten