dinsdag 24 december 2013

Rimmel London Salon pro met Lycra by Kate (review)




Een tijdje geleden kocht ik drie nagellakjes van Rimmel. Ze komen alle drie uit de collectie die is ontwikkeld in samenwerking met Kate Moss. Ik heb de volgende kleuren gekocht 'Hip hop' (rood),  'britpop' (blauw) en 'reggae splash' (oranjeachtig). Ze liggen nu al een tijdje in de winkel. Toch leek het me leuk om een review erover te schrijven. Waarom? Omdat ik best enthousiast ben over de nagellakjes en ik graag met jullie wil delen waarom ik zo blij ben met de nagellakjes.


De sterke punten van de nagellakjes zijn:


1.       Dat het een breed kwastje heeft. Hierdoor gaat het aanbrengen van de nagellak veel sneller.
2.       Dat de nagellak gelukkig niet zo stinkt. Ik heb namelijk van die nagellakjes die je (zelfs als je een raam open zet) door het hele huis ruikt. Ik baal daar altijd zo van. Bij deze nagellakjes heb ik daar veel minder last van.
3.       Dat de nagellak vrij dekkend is. Na een laagje vind ik het er al mooi uit zien.  Alleen de kleur ‘reggae splash’ is minder dekkend.
4.       Dat de nagellak langer zitten. Ik heb namelijk pech met nagellak. Na een dag of twee ziet de nagellak er bij mij echt niet meer uit. Dit vind ik altijd zo jammer. Bij deze nagellak heb ik daar minder last van. Het blijft bij mij iets van 4 dagen zitten. Dat is voor mij heel lang!


De zwakke punten zijn:


1.       Er staat op het nagellakflesje dat de nagellak 10 dagen mooi blijft. Dit was bij mij jammer  genoeg niet zo.
2.       De kleur ‘reggea splash’ is minder dekkend.

Graag hoor ik wat jullie van de nagellakjes vonden? & over welke kleurtjes uit deze collectie zijn jullie enthousiast?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten