maandag 23 december 2013

DIY: Poster maken met plaatsjes uit tijdschriften/ magazines






Hoi!
Vandaag heb ik een poster gemaakt van een aantal plaatsjes die in tijdschriften stonden. Ik heb zelf allemaal plaatjes gebruikt van Cara Delevingne. Natuurlijk kan je ook plaatjes gebruiken van andere modellen/acteurs/zangers. Of misschien heb je in een tijdschrift gewoon een aantal leuke plaatjes gevonden en wil je daarvan een (random) poster maken. Ik laat hieronder zien hoe je dit kunt doen.







Wat heb je nodig?



1. Een schaar












2. Lijm















3. Tijdschriften













4. Papier (ik gebruik A4’tjes).















Wat moet je doen?



Stap 1. Bepaal hoe groot je poster moet zijn. Plak nu de A4’tjes aan elkaar tot je een vel papier heb met de gewenste grootte.











Stap 2. Pak nu je tijdschriften en blader deze door tot je plaatjes vindt, die je graag wilt gebruiken voor je poster. Ik ga zelf een 'Cara Delevingne inspired' poster maken. 













Stap 3. Knip de plaatjes uit.
                 












Stap 4. Ga nu puzzelen. Bepaal waar elk plaatje moet liggen.












































Stap 5. Als je klaar bent met puzzelen kan je ze vast lijmen.











Eindresultaat!

Bekijk ook het filmpje van deze DIY op Youtube: 

http://www.youtube.com/watch?v=e7NTowzuBj0




Geen opmerkingen:

Een reactie posten