zaterdag 27 augustus 2016

Netflix augustus 2016: Aanraders!! (serie en films: o.a. Stranger Things, My sisters keeper)

Een foto die is geplaatst door Netflix US (@netflix) op


Ik kijk zelf best veel naar Netflix. Er is vrij veel aanbod (ook al mogen ze van mij wat vaker nieuwe films uploaden). Ik vind het zelf heel fijn als mensen mij vertellen welke series en films zij kijken om Netflix en dan vooral: Wat zij mij aanraden om ook te kijken. Soms zie je door al die bomen het bos niet meer (oftewel, er staan zoveel films op Netflix dat je niet meer weet welke nu wel je tijd waard is en welke niet). Vandaar dat ik een lijstje heb gemaakt van een aantal films en series die ik deze maand aanraad.




Stranger Things


Een foto die is geplaatst door Netflix US (@netflix) op


Dit is echt een beetje de hitserie van dit moment en dat is terecht. Het gaat over een groep jongens die een beetje de nerds zijn in de klas, maar door een bepaalde loop van omstandigheden in een hele hachelijke situatie terecht komen waarvan ze niet hadden durven dromen (incl. monsters en mensen met speciale gaven). Ik ga niet te veel vertellen over de serie aangezien zelfs al een korte uitleg spoilers bevat.

Dus, heb je zin in een spannende serie die je aan het denken zet. Kijk dan deze serie! Het eerste seizoen heeft 9 afleveringen.

Lord of the Rings 

Alle drie de films staan er geloof ik al een tijdje op. Als je van science fiction houdt of gewoon zin hebt in het kijken van geweldige films, kijk dan naar de Lord of the Rings. Echt een aanrader!

Prince Of Egypt

Zin een een animatiefilm. Kijk dan naar deze klassieker! Echt een prachtige film. Het gaat over hoe Mozes, een prins in het Oude Egypte, erachter komt dat hij eigenlijk Israëliet is en als slaaf geboren is. Hij krijgt van God de opdracht om de andere slaven te verlossen van de onderdrukking.

ps. Sneeuwwitje staat sinds kort ook online (voor alle animatie liefhebbers...)

Theory of Everything

Ik verwijs jullie door naar mijn review over deze film. Klik hier. 

The Hunger Games: Catching fire

The Hunger Games (de eerste film) staat al een tijdje op Netflix. Catching fire staat er nog niet zo lang op, maar is ook echt een aanrader. Sowieso zijn al de Hunger Games films heel erg goed en echte aanraders. Ik hoop dat de laatste twee ook snel online worden gezet. Voor mijn review over Catching Fire klik hier

My Sisters Keeper

Wat een goede film is dit! In de film spelen onder andere Cameron Diaz en Abigail Breslin. Het gaat over een meisje dat dient als donor voor haar (hele) zieke zus. Hoewel ze altijd al de donor is geweest en haar zus o.a. haar bloed heeft afgestaan, wilt ze geen nier afstaan aan haar zus wanneer deze er een nodig heeft. Het meisje schakelt een advocaat in om haar te helpen.

Dit is echt zo een goede film, echt een aanrader!

27 dresses 

Echt een geweldige film over een vrouw dat al onderdeel is geweest van 27 huwelijken. In de films speelt o.a. Katerine Heighl (van o.a. Grey's Anatomy). Jane cijfert zichzelf altijd weg voor anderen, alleen anderen houden niet altijd rekening met haar. Zo denkt haar zusje vooral aan zichzelf, maar Jane moet toch eens voor zichzelf opkomen...Toch?

Oke, dit zijn een paar van mijn aanraders op Netflix. Ik denk dat ik regelmatig hier een post over zal schrijven (met nieuwe aanraders). Bijvoorbeeld elke maand. Ik ben ook echt benieuwd wat jullie aanraders zijn, want dan kan ik die kijken, dus laat a.u.b. een tip achter in de comments! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten