woensdag 22 oktober 2014

Film: John Tucker must die



Vandaag heb ik de film 'John Tucker must die' gekeken. Ben jij opzoek naar een leuke film om te kijken? Misschien is deze film wat voor jou? Lees vooral verder! 


Waar gaat de film over?
Een cheerleader, Heather, a veganistische mensenrechten activiste, Beth en een klassenvoorzitster, Carrie werken samen om John Tucker een lesje te leren nadat hij hun harten heeft gebroken. Kate, een meisje dat nog nooit met John Tucker heeft gedate helpt hun. Samen verzinnen ze een plan om John Tucker eens goed voor schut te zetten. Hopelijk leert hij het dan af om de harten van meisjes te breken (en om met meerdere meiden tegelijkertijd te daten).

Wat vond ik ervan?
Oké, jaren geleden heb ik deze ook al gezien, maar toen ik hem op Netflix zag staan dacht ik: Waarom zal kijk ik hem niet nog een keer? Ik vond het toentertijd namelijk een leuke film. Ik kon me alleen niet meer herinneren waarom, dus reden temeer om de film opnieuw te kijken! 

Nu ik de film opnieuw heb gekeken weet ik weer waarom ik de film leuk vond, het is namelijk echt een grappige film! De humor in deze film is soms zo droog. Zo krijgen de meiden het voor elkaar om John Tucker in een string rond te laten lopen! (best weird, maar toch grappig) & gaan veel van hun acties helemaal verkeerd. Ook zit er romantiek in de film en is het leuk om te zien hoe 4 heel verschillende meiden, toch goed kunnen samenwerken als ze een gemeenschappelijk doel hebben!


Ow, en wat me trouwens opviel was het volgende: Vroeger kende ik uit de cast van de film alleen Ashanti, maar nu herkende ik opeens ook alle andere leden van de cast. Zo spelen Arielle Kebbel (jaja Lexi uit Vampire Diaries) en Penn Bradley (Dan a.k.a. lonely boy uit Gossip Girl) in de film. Hieronder kan je zien hoe zij er 9 jaar geleden uitzagen. Zo zie je dat Penn Bradley lang haar had! Dat lange haar staat hem vrij goed als je het mij vraagt.

Penn Bradley 



 Arielle Kebbel
















Kortom: Ben jij op zoek naar een romantische en grappige film om samen met je vriendinnen? Kijk dan deze film! :)

(Laat je hieronder weten wat je van de film vond? Ik ben heel erg benieuwd!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten